ZDH Prins Ramon; Prins Deurzakkers Deaventer

Geplaatst 17 aug. 2017 12:19 door Deurzakkers Deventer   [ 17 aug. 2017 12:23 bijgewerkt ]

---- PERSBERICHT ----

Deventer, 13 november 2016, nummer 1

ZDH Ramon Hulshoff; Prins Deurzakkers Deaventer

Deventer – Woensdag 11 november 2016 werd volgens traditie om elluf over elluf de nieuwe Prins der Deurzakkers gepresenteerd in De Horst. Zijne Doorluchtige Hoogheid Prins Ramon is de nieuwe hoogheid van de oudste carnavalsvereniging uit Deventer en zal regeren over het carnavalsjaar 2016-2017.

Aan het begin van de avond werd er afscheid genomen van Prins Jelle, prins carnaval 2015-2016. Elke groep; Raad van Elf, dansgroep Dynamite, De Prinsengarde en dweilorkest de Deurmatten,  binnen de carnavalsvereniging nam op zijn of haar manier afscheid. Om 22.30 uur was zijn afscheid als prins een feit. De zaal in De Horst liep inmiddels gezellig vol met veel andere meezakkers en carnavalsvrienden uit Deventer en het speculeren naar de nieuwe hoogheid begon. De spanning nam steeds meer toe. Zeker vanaf 22.45 uur toen de bekendmaking van start ging. Diverse mogelijke prinsen werden op het podium gebracht, echter stond op elluf over elluf Ramon Hulshoff als nieuwe hoogheid naast de veurloper.

Na het installeren van de nieuwe hoogheid en het voorlezen van de Proklamatie is ZDH Prins Ramon klaar voor zijn regeringsjaar bij carnavalsvereniging Deurzakkers Daeventer.

Surf voor meer informatie naar www.deurzakkers.nl of kijk op www.youtube.com (deurzakkers daeventer) voor een beeldverslag van de avond.

---- EINDE BERICHT ----

Noot voor de redactie (niet bestemd voor publicatie)

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Joost ten Bulte, 06-43035179, jtenbulte@gmail.com

Bijlagen (optioneel)

Beeldmateriaal
Het door CV Deurzakkers Daeventer ter beschikking gesteld beeldmateriaal (logo, foto’s en filmopname) is auteursrechtelijk beschermd. Bijgevoegd beeldmateriaal mag eenmalig worden gebruikt ter illustratie van dit persbericht. Neem voor het gebruik van beeldmateriaal voor andere doeleinden te allen tijde contact op met de vereniging.

Waar kunt u ons vinden?

Carnavalsvereniging Deurzakkers Daeventer